princess layla

2007年3月20日

Mother Sami Yusuf--母亲(赛米.尤瑟夫)

Blessed is your face
blessed is your name.. my beloved
blessed is your smile
which makes my soul want to fly
my beloved
你的脸庞有安拉的祝福
你的名字有安拉的祝福,我亲爱的
你的微笑有安拉的祝福
是什么原因让我的灵魂
想要飞翔
我亲爱的

open eyes and all the times that you did for me
all the nights and
all the times that you cared for me
but I never realized it
and now it is too late
forgive ME
张开双眼,时时刻刻都看到你为我付出
所有的夜晚,还有
所有那些你为我操心的时刻
但是我从来都没有发觉
现在都成为了遗憾
请原谅我啊

Now I'm alone filled with so much shame
for all years I caused YOU pain
if only I could sleep in your arms again
MOTHER.. I'm lost without you
you was the sun that brightened my day
now who's gonna wipe my tears a way
if only I knew what I know today
MOTHER.. I'm lost without you
现在我满怀惭愧而孤独着
因为这些年来我总是让你伤痛
如果我能够重回你的臂弯
母亲啊,没有你我如此彷徨
你如同阳光一样照亮我的日子
现在还有谁轻轻抹去我脸上的泪水
如果我知道会有今天我所感受的一切
母亲啊,没有你我如此彷徨

0 条评论:

发表评论

订阅 博文评论 [Atom]

<< 主页